donderdag 16 mei 2013

Time flies when you're having fun

Na 2 mindere dagen qua weer ( werden er tenminste weer dozen uitgepakt) was het vandaag weer ruim boven de 20 graden, heerlijk!

We kregen vanochtend bericht dat de preparation class waar buitenlandse kinderen eerst in komen, nog uitgesteld wordt maar de directrice vind het belang dat Tyler voor de zomervacantie al in zijn eigen klas begint en vriendjes kan maken zodat hij van de zomer mer kinderen kan spelen en ook beter zweeds leren. We zijn erg blij dat hij bij wijze van uitzondering gelijk in zijn eigen klas mag starten dus thuis moet nu driftig zweeds geoefend gaan worden!

Daarna heb ik snel mijn paard gezadeld voor een buitenrit voordat Jay boos zou worden omdat ik het lef heb om op ZIJN paard te stappen!
Heerlijk, oortjes erop en genieten!

Na een middagje tuinwerk, Barry en Ty hebben nog groentebakken getimmerd, Jay en ik gezaaid, kreeg ik ineens inspiratie waar de kruidentuin moest komen.
In de schuur willen we een ruimte aftimmeren die als cursusruimte gaat dienen.

Hier de plek waar de kruidentuin gaat komen die natuurlijk nodig is voor praktijklessen.
Deze grenst aan het stuk grond wat we als campeerplek in gedachten hebben.
 


Achteraan vonden we de fundering
van de stuga die hier vroeger gestaan heeft. Voorlopig word het een heerlijk plekje om te zitten.



 
Genoeg te doen dus maar ook absoluut genieten met zijn 4tjes :)'
 
Nog even deze plaatsen, gemaakt op 16-5 om half 11 's avonds
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten