woensdag 29 mei 2013

Skolunch

Arme Ty moest ik net van school halen, hij is ziek...Van de juf hoorde ik dat er buikgriep heerst.
Op weg naar buiten zag ik een poster over de schoollunch, je kunt nu een gratis app downloaden op je telefoon en dan kun je kijken wat die week op het menu staat.

http://www.skolunch.com/

Tyler wilde graag weten wat hij vandaag misloopt want hij is erg te spreken over het lekkere eten.
En nee, we besparen niet een hoop geld want hij eet 's avonds weer vrolijk met ons mee!

Dit is het menu van deze week, ik kan helaas nog niet alles lezen :)

Maandag: Lasagna met room aoili nogiets
Dinsdag Casselerib en gegratineerde aardappels
Woensdag Pytt i panna, ei en rode bietjes
Donderdag: Vis en rijst
Vrijdag: kalkoen , saus en aardappelen.

Lekker man!!! En ze kunnen ook nog kiezen uit gerapste wortel, salade, meloen, tomaat....

Tijdens het seminar kregen we ook lunches en fika's aangeboden en ik kan jullie vertellen, je kunt je behoorlijk rond eten :)

I like!

2 opmerkingen:

  1. Wat sneu dat Ty ziek is en zo dat lekkere schooleten misloopt! Want wow, daar kunnen de scholen in NL nog wat van leren, niet? Klinkt heerlijk en gezond. Fijn dat zulke dingen zo goed geregeld zijn!

    Beterschap voor Ty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij baalt ervan. Zou ik ook hebben als ik hoor wat voor lekkers ze krijgen!
    Maar hij heeft inmiddels alweer praatjes hoor dus ik verwacht dat hij morgen wel weer gaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen