maandag 4 maart 2013

Zou het dit dan toch gaan worden????

Aangezien mijn 1e merrie Integrity weer gezellig bij ons komt wonen in Zweden werd onze zoektocht naar een huis bemoeilijkt...Niet alleen hebben we zelf allerlei wensen maar nu moest er dus ook minimaal 2 stallen en weide bijkomen...
Maar de dingen komen op je pad met een reden en dus verlegden wij onze zoektocht.
Stomtoevallig zag ik op blocket na een tip van iemand , een boerderijtje te huur, welliswaar in een andere regio maar nog steeds Smaland.
Diegene vroeg om een persoonsnummer, wat wij natuurlijk nog niet hebben maar de brutalen hebben de halve wereld dus ik gemaild.
Om een lang verhaal kort te maken, we kunnen het huren, alleen nog even het huurcontract afwachten ;-)
Het ligt in Urshult, in the middle of nowhere maar toch maar 3 km van school/dorp vandaan.
Huis met 3 slaapkamers, grote carport, houtopslag en grote schuur met 2 stallen. 3 weilanden en 1000m2 tuin.

En het blijven zweden dus als je om foto's vraagt krijg je dit....
en dit...
Niet echt foto's waardoor je een erg goed beeld krijgt maar zoals we inmiddels gewend zijn is dit all you get en je moet er nog flink om zeuren :)
Anderzijds is deze verhuurder wel super in het beantwoorden van vragen zoals oppervlaktematen ed, dat scheelt alweer...



De onderste foto's zijn genomen door nederlanders.De vehuurder gaf ons ongevraagd hun mail dus ik heb maar wederom heel brutaal gemaild en van hun kreg ik veel foto's en informatie!
Ons huisje, niet al te groot maar voldoende voor ons. Ik heb wel overlegd dat we graag een veranda willen :) Gezien vanaf de achterkant,vanuit het bos.

Vanaf de voorkant genomen.
Carport met houtopslag en hondenkennel. Een buitenkeuken zou hier ook leuk staan :)
Rechterdeel: de houtopslag.
Uitzicht vanaf het huis. Links is de carport, rechts de grote schuur.

Foto's van de weilanden heb ik nog niet maar wel op google maps gezien :)

Duimen jullie even mee dat er geen gekke dingen in het huurcontract staan???



2 opmerkingen:

  1. Wauw Mehlika! Dat ziet er geweldig gezellig uit! Zo leuk dat rood met wit daar aan gebouwen!
    Fijn dat er ook plek voor de paarden. Ik ga heel hard duimen vwb het huurcontract!!
    Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit!!! Spannend zeg allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen