zaterdag 23 maart 2013

Ga ik toch nog Pasen in Zweden vieren!

Na een paar drukke weken van ziekzijn, extreme studying ( in 5 dagen voor een toets leren) en Tylers 10e!! verjaardag vieren,






































kuikentjes op de wereld verwelkomen, konden we eindelijk weer verder met inpakken,schoonmaken en opruimen.





De planning was dat in April 1 van ons alvast een buslading
spullen naar Zweden zou brengen maar dat wordt dus iets eerder :) Volgend weekend ga ik met Thea en Tyler naar Sweden baby!!!
We gaan overnachten bij http://www.voffhundcentrum.se/pagina12.html zodat we lekker uitgerust op zaterdag naar de woning kunnen om alles eens goed te bekijken en uit te laden.
Ik hoop heeeeel erg dat de keuken inmiddels niet meer groen is :D

En ik ben zoooo benieuwd naar de schuur! Ik zou namelijk  heel graag een loopstal willen maken met rubber matten op de grond, een deur naar buiten zodat de paarden het ook als inloopstal kunnen gebruiken in de zomer en ze in de winter samen kunnen staan op een groter oppervlak ipv ieder in een stal...
En de omgeving verkennen natuurlijk! Waar ik straks te paard heen kan gaan om bessen te plukken of kan gaan zwemmen :) droom droom...

Tyler wil honderden foto's en filmpjes maken vooral van de natuur.
Deze foto maakt duidelijk hoezeer hij ermee bezig is ;-)

Ik ben bang dat we straks niet meer veel zin hebben om terug te komen maar tja,nog een maandje doorbuffelen en inpakken en dan gaat ons nieuwe leven van start!!!

In mei kan ik gelijk naar een 3daags seminar voor ondernemers. Contacten opdoen en orienteren op de bedrijfsmarkt , zin in!
Barry heeft het druk, hij mag een week later weer naar Nederland dus zijn genieten moet even wachten ;-)

2 opmerkingen:

  1. Geweldig die lego vlaggen! En dat de voorkeur naar Zweden gaat is wel duidelijk!!!
    Ik ben enorm benieuwd hoe jullie het in het echt zullen vinden maar het wordt vast fantastisch!

    Ach en die keuken kun je altijd een ander kleurtje geven of mag dat niet?

    Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee je mag niet zomaar behangen of verfen,dat moet je schrifelijk aanvragen :)

    BeantwoordenVerwijderen