maandag 11 maart 2013

Opzeggen bij KPN,ook daar kunnen ze het niet leuker maken

Zeg je KPN op omdat je gaat emigreren.
Superbehulpzame meneer: ok, ik heb alles genoteerd, laten we even een afspraak maken wanneer alles bij u opgehaald wordt.
-Uh, zullen we niet eerst even de verhuisdatum doorgeven???
-O, sorry ik heb het gewoon op 12 april gezet, 1 maand opzegtermijn.
-Heel lief van u maar wij verhuizen pas op 1 mei dus ik zou graag tot die datum tv willen kijken en intenetten.
- O jee, dan ga ik kijken of ik daar nog iets aan kan doen want ivm beveiliging kan ik dat niet meer wijzigen en bla en bla en bla.
Heeft u een momentje?

-tomtiedomtomtiedom....

3 minuten later:
-mevrouw, het wil niet echt lukken, ik moet hier voor naar een andere afdeling die blablabla....
Heeft u een momentje?

-tomtiedomtomtiedom...

_Hallo mevrouw, helaas kan ik hier niks meer aan doen dus ik ga u doorverbinden met een andere afdeling blablabl....

-Hallo mevrouw, u speekt met blablabla en blablabla.
Helaas kunnen wij de datum niet wijzigen en moet ik de achterliggende bedrijven gaan aansturen en blabla bla

-Geen enkel probleem hoor, ik hoor het wel en een prettige dag verder :)

Wat een heerlijk gevoel he?
Mensen die met je meedenken en alvast een willekeurige datum voor je invullen, de "beveiliging" die ervoor zorgt dat dit ook niet meer veranderd kan worden zonder dat er 5 werkdagen en 'achterliggende bedrijven" aangestuurd moeten worden om iets te veranderen.
Heeeeel geruststellend :D

Energiedirect dan:
wenst u gebeld te worden om uw contract op te zeggen,stuur dan een mail met uw gegevens.
Krijg je vervolgens een mail terug: Wegens enorme drukte kan het 10 werkdagen duren voor wij uw mail kunnen beantwoorden....


1 opmerking:

  1. Niet te geloven, wat een belachelijke instanties zijn dat toch allemaal... Misschien maar gewoon vertrekken dan, zonder iets achter te laten. Kijken of ze je dan achterna komen haha...

    BeantwoordenVerwijderen