woensdag 10 april 2013

Uitschrijven bij je gemeente...

Moet niet moeilijk zijn zou je denken.
Tenzij je in gemeente De Wolden woont!
Overal kun je je vijf dagen voor vertrek uitschrijven zodat je nog vijf dagen de tijd hebt om zaken te regelen waarvoor je een bewijs van uitschrijving nodig hebt.
Zelfs de dame achter de balie  wist dat alleen werd Barry vandaag door iemand "geholpen" ,nadat hij weg wilde gaan omdat ze blijkbaar geen zin hadden om hun pauze te onderbreken,  en die wist hem te vertellen dat je op dezelfde dag uitgeschreven word.Discussie overbodig...
Uhm nou niet bij mij! Ik bellen,hetzelfde antwoord,we hebben nog even "gezellig" gekletst waarbij ik heb laten weten welke stappen ik zal ondernemen en toen moest ik gelukkig naar de tandarts waar ik niet boos kon briesen want tja,dat gaat toch niet zo makkelijk  met je mond open :)
Werkt prima zo'n grote schoonmask van drie kwartier,heel zen word ik ervan :)
In ieder geval genoeg om samen nog ff wat spullen in te slaan voor ons nieuwe huis.
Morgen knok ik wel weer verder ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten