vrijdag 5 april 2013

Gaat niet,bestaat niet...

In Zweden ben je nergens zonder persoonsnummer...
Je kunt geen huis huren (sttt,wij wel)
Je kunt geen telefoonabbonement afsluiten ( ik heb net online geregeld dat we op de gewenste datum aangesloten worden,contractje wordt gefaxt, ik kan kiezen uit telefonie,internet en tv want er ligt al glasvezel,lucky us)
De ziektekostenpapieren zijn onderweg om in nederland verzekerd te blijven tot alles rond is,de belastingdienst stuurt een verklaring dat we altijd braaf betaald hebben en alles is inmiddels opgezegd.
Dat gaat bij de 1 wat makkelijker dan bij de ander. Een energiebedrijf nam genoegen met een telefoontje maar de leesmap bijv. willen een bewijs van uitschrijving!!!Stel je voor,misschien lopen ze wel onterecht een tientje mis.Dikke BOE voor de leesmap!!!

Alle zakcentjes van de kids staan op de spaarrekening,we gaan nu over op kronen.

Terwijl ik dit schrijf komt mijn internetcontract per mail binnen per mail.Superservice!!!

Verder zijn de kinderen al aangemeld op school (zonder persoonsnummer)
Als ik nu nog een auto kan ritselen ben ik helemaal blij :)

19 april ga ik weer samen met Thea en misschien Tyler een ritje Zweden doen anders kunnen we niet veel meer meenemen...We blijven 1 dag om uit te laden,schoon te maken en al wat uit te pakken.
O ja en te leren hoe je een vedpanna stookt :)

Zondag avond komen we weer terug en 6 dagen later gaan we dan eindelijk met ons viertjes!
Ik kan niet wachten om de gezichten van mijn mannen te zien als ze voor het eerst onze prachtplek zien!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten