vrijdag 18 juli 2014

goede buren, verre vrienden enz.

Ik ben een gelukkig mens met engeltjes die op mijn pad komen ,
Heb al vaak gemerkt dat men klaar staat voor elkaar zonder dat er steeds vanalles verwacht wordt.
Maar gelukkig kunnen we dat over en weer doen. Net als "vroeger"

Eerder dit jaar al 2x zaaghulp gehad van Gerard en Lineke.
Zij wonen twee uur bij mij vandaan maar kwamen ff gezellig helpen hahaha,top!

Yvonne die gisteren een grote zak zaagsel dropte voor de konijnen. Wat zal het mooi wit worden :)

En dan nog een fikse lading hooi!!
Man wat ben ik daar blij mee!
Mijn vorige lading oud hooi mocht ik ophalen in ruil voor het slachten van hun hanen maar die partij was zo goed als op en met 20 konijntjes kon ik wel nieuw gebruiken :)
Marijke en Frederique boden mij een lading aan en het werd nog gebracht ook!

Helaas zijn er hier en daar wat kippen en een eend gesneuveld door het bezoek van de vos en mogen ze alleen onder begeleiding naar buiten "lijkt een beetje op het luchten in de gevangenis "
Inmiddels hebben de eerste drie broedse kippen hun kuikentjes uitgebroed ,heeft Jay een nieuwe eend en Ty ook een  eend gekocht van zijn eigen zakgeld.
De pompoenen,meloenen en courgettes staan her en  der  op de mesthopen en hopenlijk willen de zonnebloemen en mais ook nog een groeispurt maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten