dinsdag 7 juni 2016

Ontwikkelingen

Het gaat nog niet heel hard maar inmiddels is het gebouw aan de buitenkant af, nieuwe isolatie,vloer,wanddelen en plafond.
De keuken zit er grotendeels in en nu rest de afwerking nog.
En dat is ook nog een aardige klus!
Maar ooooohhhh wat wordt het mooi!
10x mooier dan in ons huis :)

Hieronder een voor en na foto van het gebouw en de keuken tot dusver.

Het is al weken mooi weer,geen regen en ik sproei me het ongeluk want naast 2 volle kassen hebben we een aardappelveld, mais en de nodige groentes buiten.

We hebben inmiddels 3 schapen naar hun zomerjob gebracht, zij doen aan bosbeheer en thuis hebben we nog 2 ooien met 5 lammeren die ons tot wanhoop drijven omdat die lammeren het gras in hun grote weide niet voldoende vinden en dus regelmatig los rondrennen. Mijn grootste angst is dat ze in mijn groentetuin komen!
We hebben ze nu afgespeend en in een nieuwe omheining gezet. Fingers crossed....

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mehlika,

    Ik lees al een tijdje mee op je blog en wat zijn jullie goed bezig, zeg. Ik ben jaloers op jullie! We zijn al 3x op vakantie geweest in het gebied waar jullie wonen en het is daar zo ontzettend mooi.
    Oh en blijf vooral schrijven, ik lees je blog graag.

    Groetjes Yolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EDWARD JONES financiering is de beste plek om een ​​lening te krijgen {Jonesloanfinance@yahoo.com} Tekst +1 (307) 241-3712, God zegene u meneer, ik zal niet stoppen met de wereld over uw goedheid in mijn leven te vertellen, ik ben een alleenstaande moeder met de kinderen te verzorgen. Mijn naam is Emily Thomas en ik ben van Convention Center Drive, Miami Beach, FL. Een paar weken geleden Mijn vriend bezocht me en langs onze discussie ze vertelde me over EDWARD JONES FINANCE, dat ze me kunnen helpen uit mijn financiële situatie, heb ik nooit geloofd want ik heb te besteden zoveel geld aan verschillende lening kredietverstrekkers die niets anders deden dan weg te lopen met mijn geld. Ik heb in een financiële puinhoop voor de pas 7 maanden nu, Zij adviseerde ik het eens proberen, dus ik mailde hem en al uit te leggen over mijn financiële situatie aan hem, hij nam daarom me door de lening proces en gaf me een lening van $ 390,000.00 tegen een zeer lage rente van 2% en vandaag ben ik een trotse ondernemer en kan nu zorg goed voor mijn kinderen, Als je moet contact opnemen met een bedrijf om een ​​bedrag van de lening die u nodig hebt met een lage rente van 2% te krijgen en beter aflossingsschema, neem dan contact op EDWARD JONES FINANCE e-mail: - {} Jonesloanfinance@yahoo.com OR Text +1 (307) 241-3712 of ga naar daar pagina op jonesloans.bravesites.com

    BeantwoordenVerwijderen