donderdag 4 februari 2016

Nieuwe uitdaging

Ik kan er nog niet teveel over schrijven maar ben gisteren op cursus "pralines maken" geweest.
Ik hoop hier nog veel mee bezig te zijn in de toekomst.
Tzt zal ik meer van mijn plannen bekend maken maar nu nog ff niet :p
Mijn gezin geniet ondertussen volop van mijn oefeningen en ik natuurlijk ook.
Heb al verrukkelijke bonbons,taarten en chocoladerepen gebrouwen en vandaag nog een heerlijke reep met gebrande zonnebloempitten en zout!

Vandaag weer lekker aards met de handen in de aarde wroeten.
Stalende zon en maar genieten van alles wat er alweer te voorschijn komt:
Smeerwortel,salie,peterselie,tijm,rozemarijn,bloedzuring,oregano,knoflook en ui.
De eerste bakken klaargemaakt om koud te kunnen zaaien deze maand en verder plannen voor een hydroponic systeem zodat ik me heel wat uren werk kan besparen :)

2 opmerkingen:

  1. Hoe ik werd gered door een angst voor God en vertrouwde Lender {Lexieloancompany@yahoo.com} ..

    Hallo, ik ben Andrew Thompson momenteel woonachtig in CT USA, God zegen me met twee kinderen en een lieve vrouw, ik beloof dat ik deze getuigenis vanwege Gods genade in mijn leven te delen, 2 dagen geleden was ik in wanhopige behoefte aan geld, dus ik dacht van het hebben van een lening dan kwam ik verkeerde handen die beweerde lening kredietverstrekker niet wetende dat hij een scam was zijn. Hij 1.500,00 USD verzameld van mij en weiger om me te mailen sindsdien verwarren was ik, maar God me te hulp kwam, een trouwe dag ging ik naar de kerk na de dienst Ik deel idee met een vriend en ze voeren mij LEXIE lening bedrijf, ze zei dat ze was gegeven 98,000.00 USD van MR LEXIE, de algemeen directeur van LEXIE lening bedrijf. Dus ik zijn e-mailadres verzameld, vertelde hij me de regels en regelgeving en ik volgde, dan na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 USD ... Dus als je geïnteresseerd bent in een lening kunt u ook contact met hem op dit E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst +1 (816) 892-6958 bedankt, ik ben ervan overtuigd dat hij zal je ook helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getuigenis van een serieuze lening die is gekocht, heel erg bedankt, mevrouw Karine Sabine voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiering nodig hebben. Ik ben blij met de lening die je me hebt verstrekt. Aarzel niet, als u een lening en een echte legale geldschieter nodig hebt, neem dan nu vriendelijk contact met hem op en ontvang uw lening via:

    E-mail: sabinhelps@gmail.com
    Karin Sabine ..
    Dank je

    BeantwoordenVerwijderen